Jak najlepsze biura nieruchomości we Wrocławiu dbają o opinie?

Jak najlepsze biura nieruchomości we Wrocławiu dbają o opinie?

Prowadzisz firmę? W takim razie wiesz dobrze, że opinia, jaką dają Ci Twoi klienci, ma ogromne znaczenie. Twoja renoma wpływa na to, czy uda Ci się przekonać kolejne osoby do skorzystania z Twojej oferty. Dlaczego? Bo ludzie obecnie wolą posłuchać innych kupujących, niż sprzedawców.

To, co masz do powiedzenia o swoim biznesie, ma oczywiście znaczenie. Jednak Twoi potencjalni klienci najpierw będą chcieli zobaczyć Twoje działanie z bezpiecznej odległości. Nie ma ku temu lepszej okazji niż lektura recenzji Twojej działalności. Zobacz, jak dbają o ten aspekt biznesu najlepsze biura nieruchomości Wrocław.

Uzupełnienie informacji o agencji nieruchomości w wizytówce Google

Gdy zakładasz wizytówkę Google Moja Firma, nie zatrzymuj się na wpisaniu nazwy i wybraniu kategorii. Twoi klienci będą chcieli również dowiedzieć się, na jakim obszarze działasz. Obejrzeć zdjęcia. Przejść na Twoją stronę. Znać godziny otwarcia firmy. I to aktualne, a nie takie, które sprowadzą ich pod zamknięte drzwi.

Jeśli o to nie zadbasz, mogą zrezygnować z Twoich usług. W tym ostatnim przypadku nawet zamieszczą negatywną recenzję. A to zdecydowanie nie przekona do Ciebie kolejnych osób, które odwiedzą Twoją wizytówkę. Co za tym idzie, pozyskanie opinii będzie dla Ciebie trudne.

Wyedukowany pośrednik nieruchomości dba o obsługę klienta

Uwierz, klienci bardzo chcą mieć dobre zdanie o Twojej firmie. Chcą być zachwyceni Twoimi usługami lub produktami. Płacą za nie i wierzą, że będą z nich zadowoleni. Jedyne, co musisz zrobić, to nie utrudniać im tego. Czyli stworzyć nienaganne standardy obsługi klienta w swojej firmie. I przekazać je każdemu z pracowników.

W efekcie profesjonalne pośrednictwa działające na rynku nieruchomości nie mają problemu z uzyskaniem dobrych opinii. Pozostaje tylko o nie poprosić.

Przemyślana strategia pozyskiwania opinii po sprzedaży nieruchomości

Czy prośba o opinię jest nietaktem? Tylko wtedy, gdy prosisz o opinię pozytywną. Zdecydowanie lepiej jest najpierw skupić się na dopilnowaniu wszystkich aspektów transakcji, a potem sprawdzić, czy klient jest zadowolony. Jeśli tak, można zasugerować mu, że opinie Google lub na stronie bardzo Ci pomagają.

Najlepiej wysłać przy tym mailem link do Twojego profilu. Nie sugeruj, co klient ma napisać. Możesz ewentualnie przesłać mu listę otwartych pytań pomocniczych.

Reakcja na każdą recenzję to cecha dobrych biur nieruchomości we Wrocławiu

Czy oznacza to, że najlepsze biura nieruchomości we Wrocławiu otrzymują tylko pozytywne opinie? Bynajmniej. Nawet mistrzom zdarza się negatywna recenzja. Firmy świadome tego, jak dbać o swój wizerunek, łączy jedno. Reagują szybko na wszystkie opinie.

Za pozytywne dziękują i zapraszają do skorzystania z oferty w przyszłości. Przy negatywnych piszą, że jest im przykro z powodu powstałej sytuacji. I zapraszają do kontaktu mailowego lub telefonicznego, by znaleźć najlepsze rozwiązanie problemu.

Zachęcanie klientów do wystawiania opinii ze zdjęciem, czyli dobry marketing

To w teorii wyższa szkoła jazdy. Ale da się to zrobić, jeśli skupiasz się na budowaniu szczerej i pełnej wsparcia relacji z klientem. Wówczas sprzedaż przypomina bardziej wzajemną pomoc. Twój klient nie zdziwi się więc, gdy po współpracy poprosisz go o opinię z fotografią.

Wystarczy opowiedzieć, dlaczego Ci na tym zależy. Zdradzić, że ludzie często oglądają zdjęcia innych kupujących pod Twoją wizytówką. Wspomnieć, że na tej podstawie decydują się na współpracowanie z Twoją firmą. Zadowolony klient chętnie Ci pomoże. Będzie chciał promować usługi, które jego zdaniem zasługują na wsparcie.

Najlepsze biura nieruchomości Wrocław stawiają na automatyzację

Oczywiście stosowanie się do wszystkich powyższych rad jest wymagające. Zwłaszcza wówczas, gdy wszelkie opinie musisz sprawdzać ręcznie i nikt nie wskazuje Ci, na co zwrócić uwagę. Jeszcze trudniej jest zlecać to swoim pracownikom. Mogą oni nie być tak zaangażowani w rozwój Twojego biznesu, jak Ty. Dlatego potrzebują prostych instrukcji działania.

Więcej przydatnych wskazówek dotyczących dbania o opinie znajdziesz w rankingu biur nieruchomości we Wrocławiu na stronie Rating Captain. To strona aplikacji, która automatyzuje proces pozyskiwania opinii i generuje raporty zalecanych aktywności na podstawie analizy sentymentu i uczenia maszynowego. Zajrzyj tam koniecznie i usprawnij zarządzanie opiniami w Twojej firmie jak najszybciej.