3 nieszablonowe pomysły na znakowanie odzieży reklamowej

3 nieszablonowe pomysły na znakowanie odzieży reklamowej

Odzież reklamowa jest wykorzystywana przez niemal wszystkie profesje, które mają bezpośredni kontakt z klientem. Do produkcji wykorzystywane są produkty różnych marek tj. Gildan. Odzież od wielu lat jest wzbogacana o charakterystyczne elementy związane z firmą. Jak jednak wyjść poza tradycyjny schemat i stworzyć niepowtarzalną odzież firmową? Przedstawiamy 3 nieszablonowe propozycje!

1. Motyw Tie-Dye

Ubrania Tie-Dye w ostatnim roku zyskały ogromną popularność, ze względu na to, że można je wykonać samodzielnie metodami DIY, a efekt końcowy zawsze będzie się różnić od innych wykonań. Najprościej są to wzory tworzone na kształt spirali w różnorodnych kolorach i odcieniach, które płynnie łączą się razem. Dobrze, żeby były umieszczone na jakościowych produktach np. Gildan. Koszulki i koszule świetnie łączą się z tym wzorem. Pomimo rosnącej popularności motyw ten zwykle stosowany jest w modelach ubrań casualowych i streetwearowych Fruit of the Loom czy Gildan. Bluza, koszulka, polo są doskonałym materiałem, na którym taki motyw możemy wykorzystać łącząc go z logo czy wybranym napisem. Głównie mamy tutaj na myśli firmy, które są nastawione na bezpośredni i otwarty kontakt z klientem jak z kumplem. Nie będzie to dobre rozwiązanie dla pracowników wykonujących zawody z wizerunkiem formalnym. Do jakich pracowników zatem będzie pasować ten motyw? Zdecydowanie będzie sprawdzać się dla makijażystek, fryzjerek, barberów, a także dla sklepów odzieżowych z ciuchami na co dzień oraz w niektórych kawiarniach. 

2. Umieść charakterystyczną grafikę

Pojęcie bardzo ogólne pod którym mogłyby się kryć różne odpowiedzi. Już wyjaśniamy! Odzież reklamowa powinna się wyróżniać i posiadać elementy, które sprawią, że wizerunek marki zapadnie klientom w głowach na długo. Nie jest to temat, który będzie mieć jednoznaczną odpowiedź. Polecamy stworzyć pracowniczą burzę mózgów, która pomoże wskazać odpowiedni wzór. Mogą to być również elementy związane z branżą – łapki kotów dla sklepów zoologicznych, okulary dla optyków czy kawa dla kawiarnii. To od firmy zależy czy wybierze produkt bazowy od mniej czy bardziej znanych marek jak Gildan. Nadruki powinny być wykonane na wysokiej jakości materiałach. 

3. Sięgnij po pomoc grafika!

Małe firmy często korzystają z gotowych szablonów udostępnianych przez drukarnie zajmujące się znakowaniem odzieży. Dzięki temu uzyskują estetyczne wzory, które noszone przez pracowników wyglądają elegancko, ale bardzo prosto. By wyjść poza ogólnie przyjętą konwencję, warto podjąć współpracę z grafikiem. Specjaliści wiedzą, jak dopasować grafikę do odzieży Gildan. Bluzy są przykładem materiału, na którym precyzyjnie odwzorowuje się projekt, ze względu na wysoką gramaturę. Co więcej, graficy monitorują obowiązujące trendy, a do każdego projektu podchodzą indywidualnie. Mogą przedstawić kilka propozycji od siebie, a także uwzględnić oczekiwania pracodawcy. Ta opcja umożliwia bardzo elastyczną kombinację pomiędzy projektami znakowania, co nie jest możliwe w przypadku korzystania z gotowców. Niektóre drukarnie oferują usługę wykonania projektu przez grafika za dodatkową opłatą. Można również zatrudnić zaufanego specjalistę na własną rękę. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *