Integracja Amazon w ErpBox – jakie możliwości otwierają się przed sprzedawcą?

Integracja Amazon w ErpBox – jakie możliwości otwierają się przed sprzedawcą?

Nie można zaprzeczyć, że Amazon to ogromna platforma sprzedażowa z wielką bazą klientów. Wielu sprzedawców chce wprowadzić ten serwis jako nowy kanał sprzedaży do swojego sklepu lub nawet w pełni oprzeć swoją działalność właśnie o Amazon.

Należy jednak mieć jednocześnie na uwadze to, że sprawne zarządzanie dużym sklepem na Amazon może okazać się dość trudne. Aby utrzymać wysoką sprzedaż i pozwolić swojej działalności na szybki i swobodny rozwój, trzeba sięgnąć po wyspecjalizowane narzędzia.

Jedną z najbardziej przystępnych opcji wydaje się oczywiście ErpBox i dostępna w ramach tego narzędzia integracja Amazon. Dzięki temu rozwiązaniu można łatwo zapanować nad sprzedażą i dostosować się do potrzeb swoich klientów, dlatego zdecydowanie warto bliżej przyjrzeć się związanym z nim możliwościom!

Szereg nowych możliwości – co zapewnia integracja Amazon?

Zapewniana przez ErpBox integracja Amazon to szeroki zakres specjalistycznych narzędzi, skupiających się na ułatwieniu w zarządzaniu sklepem, zapewniając przy tym liczne rozwiązania w kwestii efektywnej obsługi klientów.

Do najbardziej istotnych możliwości, które wynikają z takiej integracji zalicza się:

  • automatyczne przypisanie kurierów z Amazon do metod wysyłki ErpBox,
  • automatyczne druki listów przewozowych,
  • automatyczne wystawianie faktur,
  • automatyczna aktualizacja statusu zamówienia Amazon,
  • dostęp do informacji o rozliczonych zamówieniach.

Jest to rozwiązanie dla nowoczesnych firm, które rozwijają się w sposób dynamiczny. Automatyzując tak znaczną część procesów sprzedaży, można skutecznie oszczędzić wiele czasu oraz pieniędzy, a jednocześnie uczynić cały proces bardziej wydajnym, z mniejszym ryzykiem błędów.

Integracja Amazon a synchronizacja kanałów sprzedaży

Bardzo ważnym krokiem w usprawnianiu możliwości sklepu jest duży nacisk na aktualizację danych oraz sprawną synchronizację. Większość sklepów korzysta z więcej niż jednego kanału sprzedaży, dlatego skoordynowanie ich działanie stanowi pod wieloma względami klucz do sukcesu. ErpBox otwiera przed swoimi użytkownikami szeroki możliwości także w tym zakresie – sprzedawcy korzystający z serwisu Amazon zyskują wiele narzędzi i usprawnień, dzięki którym zwiększenie sprzedaży będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek!

Do istotnych możliwości, które zapewnia integracja Amazon w ramach ErpBox, zaliczyć można:

  • aktualizacja stany magazynowego,
  • duża kontrola nad faktycznym stanem magazynów,
  • ułatwienie w zarządzaniu sprzedażą,
  • ograniczenie ryzyka błędów podczas aktualizacji stanów magazynowych.

Stany magazynowe w Amazonie aktualizowane są średnio co 10-15 minut, a informacja o wysłaniu towaru dostarczana jest w przeciągu 1 godziny. Co więcej, sprawdzanie statusu przesyłki odbywa się co każde 3 godziny, pozwalając na sprawną kontrolę całego procesu!

Jeśli powyższe możliwości wyglądają na interesujące, warto wprowadzić je do własnego sklepu, stawiając na pełną funkcjonalność systemu ErpBox. Osoby niezdecydowane mogą zdecydować się na darmowy okres próbny, dokładnie testując możliwości zapewniane przez to narzędzie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *